Bungha Chenta

Pagi bermula dengan punat komputer dihidupkan, beserta pencetaknya. Menariknya, sampul aneh sudah sedia ada diatas meja aM bewarna putih bersih dengan tertera nama "EN.MOHD.IKRAM BIN AHMAD LAILI" perlahan-lahan dibuka untuk memastikan isi dalamnya. Terkesima sebentar melihat kandungannya, ingin bermadah pujangga la kejap;


Sedari lahir semua makhluk didunia
diciptakan secara berpasang-pasangan.
jumpa ketemu menjadi kaedah penyatuan
antara dua makhluk itu.
Kekosongan jiwa yang lama dirasa
mula dimekari dengan Bungha-Bungha Chenta,
yang mengharum di Jannahtul Firdausi.
jika berkekalan.




Sepasang kekasih yang dipertemukan oleh takdir, Kamalia & Azizee bakal diijabkabulkan pada 21 Mac 2009 Bertempat di Dungun Terengganu. Malangnya, aM tidak dapat menghadirinya kerana hari tersebut bertembung dengan hari Persembahan Citrawarna aM.argh! SoRRy kak Nurol, aM dok dapak turung ganu deh! Kak Nurol merupakan "officemate" aM.merupakan guru aM mengajar perihal kerja.cewah!
Tapi macam silap jer jemputannya, ikRaM & awEk? sentap aM okeh! gagaga. aM mana ada aweQ lagi. Masih mencari namun tak ketemu lagi.uhuks! doa-doakan la aM cepat bertemu yang ditakdirkan untuk aM okeh! amin! walau macam manapun, aM doakan moga kak Nurol Bahagia sentiasa, moga berkekalan ke anak cucu.amin!~



Comments

aku manusia...* said…
str8? haha weee..~ (n_n)
Ahak3 tumpanggelak jugaks
linda3u said…
memilih kot awk ni am...hihihi^_^
sja nk wat sbuk je...
Dia saje nk carot am...
hiks~
sabarla bnyk2 yek..
Lord Fiqo said…
masalah nye, awek tu mencari awek ke?
kekeke
hikhik..lawok plak..tp kad tu cantek..
ya Allah aku bace kali ke 14 pun lawak jugak!

"IKRAM DAN AWEK"

Muahahahahahahahahahahahahahahahahah

Popular Posts