K-O-K

Anak-anak tangga didaki dengan rasa kagum yang agak teruja pabila seni yang serabut, mampu menaikkan seri tangga yang suram. namun, seni yang dipamerkan diimport khas dari luar negara. mungkin disebabkan negara kita yang hampir kepupusan budaya.(kot?)

Biarkan seketika perkara yang merunsingkan, teman-teman mengajak aM untuk melepaskan tekanan,katanya! bangunan disebelah Quality Hotel tempat yang dijanjikan. Janji melayu untuk ketemu pada pukul tiga, berakhir menjadi kelewatan selama 2jam. ah! Perhimpunan UMNO, punca kesesakan menjadi alasan yang munasabah. Mereka yang tiba awal, Amer, dan Abg aNep!

E BOX

Gosh!suara aBg aNep, superb sangat! begitu juga dengan amer, pet yang bersuara lantang untuk not rendah (kot?), Fendy menyanyi dengan penuh perasaan sehingga irama dan lagu hilang entah kemana. argh! yang penting, keyakinan! go! go!

amer-iKraM-FenDy

iKraM-FenDy-Pet

Ziana Zain

Mereka kuat minum!

masa kami berlibur tamat pada 9.00 malam, merancang membawa perut yang memerlukan belaian ke Uptown Lama Damansara. menghirup udara malam yang sudah tercemar dek asap yang keluar berkupul-kepul dari haiwan besi yang bewarna-warni dijalanan, membawa aM ke awang-awangan sebentar tanpa menyedari sudah sampai tempat yang dituju.
Sang Merah milik Abg AnEp selamat ditempatkan disuatu kawasan selamat, kaki melangkah mencari Spa untuk perut yang kerinduan haruman dari dapur. Namun, selera untuk menjamah Kentang Goreng mencecah sos cili dan mayonis putih sebagai penutup selera buat hari itu. perkara menarik yang mengcuit hati aM.
aBg aNep-HafiS-FenDy

MelL-aMEr-kaKak

pabila teknologi menjadi keperluan, bukan sahaja dewasa mampu tangani dan menggunakan dengan baik. tetapi si comel juga mampu menggunakannya tanpa ada masalah. moga pendedahan itu membawa kebaikan buat generasi akan datang!~

Si Comel

Perjalanan seharian kami berakhir di Permaisuri berhadapan dengan SM Sains Alam Shah menjadi tempat terakhir kami semua bersenda gurau. bila lagi kita akan ketemu, citrawarna tahun hadapan?masih adakah citrawarna lagi? argh! keakraban kami, mulai terjalin. Moga berkekalan hingga sampai waktu. amin!~

Comments

hazwan kaer said…
oo..ni la hari sabtu haritu ek?
ok,sediakan suara untuk next karaoke dgn saya!!
mohdikram said…
bubu
am teman kwn jer karok
am xpndai nyannyi la..
gaga
Ed said…
babe, tu bukan PET ke?
Ed said…
oh. betul2. dah komen baru baca
mohdikram said…
yew encek
itew la pet
Unknown said…
ziana zain..? haha kem salam kat dier erk.. weee..~

Popular Posts