Kenestapaan




Antara keegoan dan puitisnya hati menongkah kenespaan. bezanya, cara jantina itu sendiri yang melahirkan perasaan tersebut. Ramai yang berbicara, lelaki itu ego. Namun, kalau kita dapat melihat terus ke dalam hati, pasti kita akan turut bersimpati melihat seorang lelaki meraung sekuat-kuatnya dan menangisi perkara yang memilukan, namun perkara tersebut hanya berlaku didalam hatinya hanya kerana dia seorang LELAKI!
Bagaimana pula wanita? tangisan mereka senjata yang paling hebat. bukan bermaksud wanita itu penuh dengan muslihatnya, tapi mereka dianugerahkan dengan hati yg cukup lembut dan mudah mengasihi serta puitis sehingga air permata mereka yang dikeluarkan setitis pun mampu mencampakkan seorang anak ke neraka. betapa hebatnya air mata seorang wanita..
22/01/2009 tarikh dimana aM dilanda kenestapaan. fenomena yang berlaku pada setiap insan. aM cuba mengubatinya dengan melakukan banyak perkara. sesiapa sahaja aM hubungi, pasti tidak berjawab. aM buat kerja, semua tak betul. apa yang aM lakukan sampai boleh perkara tersebut berlaku? aM ada buat silap ke? atau aM buat kesalahan yang aM sendiri tak sedari?...
Tiap detik yang berlalu umpama sedekad lamanya aM menunggu untuk hari itu berlalu. aM sedih la. ee..poning den nak tulih blog laeh nieyh..

Comments

Popular Posts