lawatan rasmi ke HKL

07/01/2009

mY comel menjemput am di office tepat pukul 6.00p.m. oh bestnya dia datang.. huhu. tapi, dia ajak aM ke HKL. Menemaninya melawat temannya, dwen. Masa lawatan berakhir pada pukul 7.30p.m, aM ada masa 90minit untuk sampai ke HKL. oh gosh! jalan 'jam' tapi kenderaan masih lagi bergerak. nasib baik. ish! masalahnya, aM dan comel..dua-dua tidak tahu lokasi sebenar HKL. haha..so, masing-masing ikut kata hati la.hahaha.. menurut kata hati aM, membuat comel terlajak ke depan. tak mengapa comel, kita buat 'u' turn okeh?uhuks! bulatan di istana budaya, boleh tahan 'jam' dia.pergh! tapi, gigihkan diri juga okeh.

6.56p.m.

kami selamat sampai di 'car park' HKL. bestnya.dalam masa sama, kegembiraan kami turut dikongsi bersama oleh warga dari luar negara yang telah pulang dari kerjanya. uhuks! sorry pak polisi, gwe emangnya begini. uhuks! sekarang kami perlu mencari di wad 8 tingkat 3.. kami sesat lagi, tapi nasib baik pesakit bernama Dwen gigih menjemput kami.ahaha thanks dwen. uhuks!

kami dibawa ke katilnya.(3 some bukan pilihanku). gosh! HKL masih lagi mengekalkan identiti sebagai hospital tertua di Kuala Lumpur .tahniah. maaf yew, am tak sempat ambil gambar dikawasan hospital.uhks! balik kepada cerita dwen, dia ditahan di wad selama satu minggu lamanya.(tak bosan ke dwen?) kerana menghidapi sakit kuning. gosh! nasib baek dah turun sikitkan? tapi dwen, kau sempat buat lawakkan?haha teringat pula aku pada mascott yang gila comel.hahaha sorry dwen, aku tak bermaksud pun.haha moga kau cepat sembuh okeh? amin.

7.30p.m.
aM dan comel berangkat pulang dari mencemar duli. menuju ke bangsar. singgah kejap di mamak, Pelita bangsar. uish! teh O dua, meggi goreng satu, dan aM order sup ekor.yumyum.sedap okeh..(panas dia buat am berpeluh tau!) selesai, kami pun pulang ke gagang masing-masing.
meow!~

Comments

Popular Posts