capital Studio


Semalam hari terakhir berlatih di Studio Capital, wargh! sangat seronok berlatih disana. walaupun tak macam studio tarian yang betul (cermin keliling), tapi kemeriahan orang ramai menjadikan keseronokannya bertambah. selain itu, berjumpa dengan teman-teman lama yang membangkitkan kenangan kembali,but im gonna mish someone!! kerana cuti dua minggu lama nyew uols!

Berjumpa kembali dengan tok guru ku sekalian yang merupakan penari-penari daripada MBPJ, menjadikan hati aM girang untuk 'all out' segala yang telah dipelajari dalam latihan. Sempat juga bersalaman dengan Abg Terry, orang pertama yang mengajar mengenai tarian.

diikuti dengan Abg Nan orang pertama yang melatih sekolah aM sehingga mendapat gelaran JOHAN serta kak Alia, abg Thong, abg Ady, abg Ngah, abg-abg dan kakak-kakak sekalian. Gerak tari dari penari MBPJ dan DUA SPACE membuat persembahan mewakili kaum Cina membawa tarian KAIN yang berjaya memukau penari-penari lain, termasuklah aM okeh!

Tiba giliran scene Malay.Namun, kurang mantap seperti latihan di MBAJ. adakah ombak distudio itu terlampau kuat menyebabkan nelayan-nelayan tidak mampu untuk meredahnya ataupun semua awak-awak ni 'pemalas'??hahaha
Walaubagaimanapun, 14hb nanti akan kembali semua awak-awak ini bersatu untuk cuba menongkah arus melawan ombak didataran pula. moga perjalanan sehingga ke 21hb menjadi lebih gah dari hari yang sebelumnya.








Comments

Popular Posts