Lunch Hour = MAKAN!

Hari : Khamis
Tarikh : 19 Mac 2009
Tempat : McD Bangsar
Masa : 1.00 pm

Menuruni lif tempat pada pukul satu, segera bergegas ke Bangsar mencari pusat ternakan lemak yang berhampiran untuk menambahkan koleksi lemak yang sudah sedia ada menjadi teman setia disisi ( spare tyre, butt,drumstick & betis! )adoi!

Lengkap Berbaju batik biru, langkah diatur menaiki 3 anak tangga ke pintu masuk, terus ke tempat sekalian umat berbaris untuk mendapatkan giliran masing-masing. penuh sabar menanti saat tiba giliran diri pula.

Layanan lembut diterima tanda kedatangan aM dialu-alukan. senyuman aM lontarkan sebagai pembuka bicara, jari mulus pantas menunjuk arah ke no satu sebagai permintaan aM keatas pertanyaan gadis itu.sehelai kertas kecil putih diberi sebagai tanda persetujuan ke atas urusan kami

Dulang dipegang erat sambil kaki naik menuju keatas dengan langkah demi langkah diatur kemas bukti kemelayuan masih utuh didalam jiwa. sampai ke kemuncak, mata mencari arah kekosongan untuk bersantai seketika mencari ketenangan sebentar.aM sudah ketemu tempat yang dicari.badan dibawa ke arah tempat yang dituju. tangan kanan disucikan dengan rahmatNya. maka, proses meneruskan hidup dilaksanakan dengan dimulai Bismillah.. yum!yum!



Mc Chicken Set Lunch



GAS+LEMAK


SOS itu PENYEDAP RASA

Kenyang Sudah!~

Comments

Anonymous said…
eee.. boikot3! Kalu ko boikot McD mesti kurus cepat punyer! betul!
hazwan kaer said…
kata nk diet!!! fastfood dh la banyak kolestrol.blasah kang!

Popular Posts