Rasaksa


Pagi ahad aM bangun agak lewat, disebabkan perihal yang tidak dapat dielakkan di malam jumaatnya.ketemu rakan-rakan menjadi kemestian, sebagai pengubat rindu dan keletihan setelah seharian penat membanting tulang.

9.35 pagi aM mencelikkan mata dari tidur yang lena, argh! aM sudah berjanji dengan kawan untuk menghadiri majlis yang disertainya di KLCC. tiket percuma disediakan, apa yang tinggal hanya menghadirkan diri di tempat yang dimaksudkan.

Lewat 10minit dari masa yang dijanjikan, aM bertemu Indra dihadapan pintu masuk Petrosains sebelum tiket diserahkan. Ucapan "terima kasih" sebagai tanda penghargaan aM buat Indra. Petrosains untuk semua golongan, aM tidak terkecuali ingin menyertai mereka.

Lawatan pertama aM ke Petrosains, di Bahagian pameran Dinotrex! rata-rata pengunjungnya kanak-kanak?hahaha terasa muda kembali







Indra Gunawan, teman serta "tour guide" aM selama 4jam disana. argh!! dengar penjelasan dia mengenai sains, aM cuma mengangguk sebagai tanda aM mendengar mengenai apa yang diterangkan.tapi, tidak sepenuh memahami apa yang diceritakan (uhuks!) Thnxx indra, jasa baikmu kukenang higga ke akhirnya.


kemudian, aM memasuki petrosains, ini kali kedua aM memasuki petrosains. hahaha menaiki gondola seperti sebuah kapal UFO. banyak perkara menarik yang aM cuba lakukan pelbagai aktiviti dan rasainya sendiri pengawalaman yang menarik.hahaha


tepat pukul 3.00pm aM sudah ingin berangkat pulang ke rumah, but wait!ada orang mesej aM ajak pergi karaoke!oh yeah!~






Comments

shaker hanafi said…
best nye!!!
bile nak ajak shaker pulak?
:P

Popular Posts