2009=21

Happy Birthday!
Happy Birthday to you!
Happy Birthday!
Happy Birthday to you!

Pagi jumaat, hari berjalan seperti biasa.Namun, istimewa buat En.Jana, Bos Besaw aM kerana tarikh 17 April merupakan tarikh lahir bagi beliau. Begitu juga buat mereka yang lahir dalam Bulan April.

Sambutan hari lahir disambut dipejabat aM dengan meriah, mungkin disebabkan mereka yang lahir pada bulan April seramai enam orang, ditambah lagi dengan majlis persaraan dan perpisahan rakan sejawat aM.

Majlis bermula dengan kata-kata aluan dari En.Jana dan diteruskan pula dengan majlis potong kek.gosh!!sedap sangat kek dia, tapi awas ikRaM! kamu sedang diet okeh! suku dari sepotong kek seperti diatas, hanya jumlah itu berani aM rasa. Nikmatnya menikmati coklat yg dilapisi dengan Jem Blueberry, mampu membuat sesiapa mengleleh air liurnya.

Namun, menu khas pada hari itu adalah, nasi beriani dan beberapa jenis lauk lagi. tidak lupa juga Makaroni yang dibuat sendiri oleh KakWani.sebagai tanda, masakan terakhir darinya buat kami sebelum berpindah ke Kelantan, tanah tumpahnya.

MenuUtama

Tiba saat aM untuk bersantap pula, hidangan sudah tersedia, (magickan?) pesanan dari teman, IndraGunawan mengenai cara pemakanan yang betul. Suku dari pinggan adalah nasi@karbohidrat.separuh pula adalah sayur-sayuran. dan suku yang tinggal untuk protein dan daging putih.haha hidangan aM pula?hahaha

hadiah dari teman aM, aMer. TERIMAS aMer kerna pemberian yang tidak terhingga ini. minyak wangi atau orang putih bilang, Perfume! ESPRIT yang dibeli bersama-sama di Kuala Lumpur. Bau harumnya memang citarasa aM.Terimas aMer!!

ESPRIT

Terimas aMer!




NotaKaki:// 18 April 2009 genap aM berumur 21tahun. terimas buat mereka yang mengucapkan sama ada yang awal, mahupun yang merancang untukmenjadi yang terakhir.terimas juga buat aMer kerana pemberian Perfume itu!~





Comments

me|l aziz said…
hepi belated birthday...~ huhu
hahaha
ko jaat lupe kn?
haish!

btw, thnxx bro!
meleleh ayaq liur aku tgk kek tuh..
tp aku slalu bygkan kaki bernanah
org kencing manis kronik untuk menahan
diri makan bende2 terlebih manis nih..

begitulah adenyer
eee...

tolong la.
org tgh hepi2
kalo mkn ari2 xpew r gak nk byg sume kejadah tu uols.

adoi!

tp, mmg sdp gilew kek tu

dr baker cottage's

huhu
yum2!!

ko bilew nk bunjer aku kek
secret recipe?
1potong pun jd la..
sebab aku makan hari hari la kat opis ni, muffin la, cup cake la, cookies la, kek la.. naik jemu aku... staff ni rajin buat soh org rase.. bawak la chiken chop plak ke.. ikan bakar ke.. sate ke ye tak?

asyik soh blanje jeee huh
elmie is helmi said…
happy birthday dear
lawa kek itew
and the perfume sgt men-jealous-kan ok
hehe
hahaha.helmie

thnxx..

hug n kish!

Popular Posts