BulanAustraLia

Hep! Kawan yang mendapat dua tiket percuma, cuba untuk tidak mengsia-siakan pemberian dari kawannya dengan mengajak aM untuk menemaninya menonton teater. Di KL PAC Jalan Sentul (kalau tak silap aM)

Ramalan aM, mungkin KL PAC sama seperti pusat kebudayaan yang lain seperti Istana Budaya, Taman Mini Malaysia atau Laman Seni Kuala Lumpur. Namun, ramalan aM semua meleset! (padan muka aM!)

Setiba aM di dapan pondok pengawal, aM merasakan seperti jauh lagi perjalanan yang terpaksa ditempuh untuk ke tempat yang dimaksudkan. Laluan kiri dan kanan penuh dengan pokok-pokok yang menghijau. Disusuli dengan bangunan-bangunan lama yang masih tesergam indah.

Perjalanan masih diteruskan sehingga kesebuah bangunan lama yang dalamnya penuh dengan barangan serta hiasan bercirikan kemodenan.

Kaki melangkah masuk ke bangunan itu, serta disambut dengan poster-poster teater dari pelbagai kebudayaan sama ada barat,timur serta bersifat keagamaan sehinggalah bercorak kreatif yang memerlukan pemerhatian dan penghayatan mendalam ketika menontonnya.

Namun, masa yang dinantikan membangkitkan kebosanan sehingga melunturkan semangat untuk melihat persembahan itu. Lantas, nafsu mengajar kaki untuk melangkah keluar. Mencari ketenangan dalam keindahan semulajadi yang terdapat disana.


Lelaki Ballet

Cantik!

Jangan!

AnakIkaN!

BangunanKTMLama!


NotaKaki://tempat dia memang chanTeQ untuk buat weddings Photoshot dan photoshop, photoscape pun boleh. photosintesis pun memang boleh berlaku secara semulajadi.


Comments

Faizal Sulaiman said…
aloo aM!--)NICE shot!besnyer g jalan2!huhuhu
F-I-Q-O said…
ingtkan am pegi australia...hehe
Anonymous said…
photosintesis??? hhahahaaha klakar jugak tan sri
mohdikram said…
fiqo la bw am nnt tao!

Popular Posts