Dewa Kaca

Dari dulu aM teringin untuk menyaksikan sendiri, "Live" teater muzikal Mek Mulung dan seangkatan dengan Mak Yong. Mungkin disebabkan dialek atau penggunaan bahasa melayu dalam sebutan harian rakyat negeri Kelantan.

Terutama dijayakan sendiri oleh pelajar-pelajar Aswara itu sendiri. Wajib untuk aM menyaksikannya.Wawa! Kepada peminat seni, Moh Kiter Merameykan Panggung!


nota kaki :// Tarikh serta tempat sudah dipaparkan di iklan itu. baca sendiri!

Comments

Fareast said…
Minat bebenor yerk Tan Sri ngan teater.. hohooo
Kalo Tan Sri ajak Fareast pon x mau lah.. ahaks~
Ajak makan Fareast mau laa..
haha
itu jer lew tao.
wawawa...

tp, b4 bunjer mom
wajib tgok teater tu
wakakaka
sanggup?lalalala
poster cantek!!!

hehe tu je la aku bleh appreciate...
asna cute said…
HUaaa... Dlu asna teringin nak tgk PGL.
Tapi tak kesempatan la pulak~
duduk jer kat KL nie tpi istana budaya tu pun x penah jejak lagi.. kih kih kih =)

Popular Posts