FestariKembali

Kemarin merupakan hari yang agak padat, bagi pembuka tirai bagi bulan lima dua ribu sembilan. pelbagai jemputan aM cuba penuhi, ada juga yang terpaksa ditolak. penilaian dibuat berdasarkan kepentingan serta hasil daripada mesyuarat jawatankuasa yang dilantik oleh TanSri(apa Yang aM melalut?)

Perhimpunan Hari Pekerja 2009 bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil terpaksa aM tolak. aM menerima untuk menghadiri pada hari itu kerana sangka harinya berlangsung pada Hari Jumaat, namun terkesima sebentar setelah mengetahui hari sebenarnya adalah pada hari sabtu. TERPAKSA dengan RELA aM menolak untuk ke Keraian tersebut.

Jemputan untuk menghadiri majlis perkahwinan kakaknya aZaD juga terpaksa aM tolak kerana masa dan harinya membuat aM memilih perkara yang perlu diberi keutamaan pada yang penting terlebih dahulu. maaf aZaD!

aM memilih untuk membantu dan menyokong sekolah lama aM dalam pertandingan FESTARI MBPJ 2009 yang telah berlangsung pada sabtu 02/05/2009. go ikRam!

Sekolah aM membawa tarian Joget Dua Tapak diiringi dengan lagu Anggerik. Klasik sungguh! manakala tenaga pengajarnya pula ialah Kak Linda. Penari MBPJ yang comel dan berwajah Keibuan. Ouch!

Penyertaan dari 16 buah sekolah mampu menimbulkan persaingan sihat untuk pelajar-pelajar ini. namun, ketika zaman aM, penyertaan hanya 7 buah sekolah yang terlibat. Maka juara pun sangat mudah untuk dicari. (aM nak bagi tahu, kami JOHAN pada festari pertama).lalalalala

peningkatan semakin ketara dalam bidang seni tarian apabila ramai pelajar yang sudah hilang kongkangnya serta lenggok dan ayunan badan sudah mula nampak dan menarik! go adik-adik!! (lain macam jer!)


DewanSM(P)SriAman

Gugurls SMK Taman Medan

PewarisSeni

Adik-Adik Taman Medan




NotaKaki:// Congrate SMK Taman Medan dan 8 buah sekolah yang lain kerana dapat memasuki peringkat Akhir Festari. Nantikan pada 02/06/2009 pada pukul 8.30 malam bertempat di Dewan Sivik MBPJ


Comments

ler.. ari kerje lagi?
menci
me|l aziz said…
joget dua tapak..? adakah joget double step.? huhu
xla.ari sabtu la..
alangtengahbirukundang

ko keje ke ari sabtu?
bangla pun tao cuti la
mell..
sama la..
ee ko ni..

haha
2/6/2009 - selasa kan????
eee... saje je nak kaitkan aku ngan pekerja asing ye
wei2.
tu final
malam plak tu
ala..
time cuti sekolah la.

ko ni..
datang jer la tgok..
best!!!
comel budak2 tu........

Popular Posts