Makan,Makan dan Makan

aM nak makan! aM nak makan! dah berapa bulan menahan makan gara-gara untuk susutkan badan. masalah menimpa bila perkara yang diharapkan tak mahu susut-susut juga. hahah!

Kembali kepada tajuk yang ingin diteriterakan kepada kalian, dalam dua tiga bulan ni aM banyak dijamukan serta dijemput ke majlis-majlis yang ada makannya. ada juga makan pada atau selepas melakukan sesuatu aktiviti.

dimulakan dengan makanan di Hotel Dynasty! oh yeah! dapat makan free di Hotel Dynasty selama 3 hari 2 malam secara percuma. atas sebab apa? hahaha.. mana boleh bagi tahu!.. makanan yang dihidangkan membuatkan aM gila sekejap. pelbagai jenis makanan dari berat kepada makan ringan serta pencuci mulut yang lazat! (jangan kata aM ni noya macam 1st time masuk hotel okeh!)

setiba di Hotel Dynasty, aM baru teringat aM yang aM punya teman yang bekerja di hotel itu. ah! kak Emy!! yeah! dia kerja di bahagian Bakery Dan Pastry! aM nak PAW kek!! yeah!! dengan bermurah hati dia memberikan beberapa potong kek yang berlainan rasa. yum.yum!

kemudian aM turun untuk bersarapan di tingkat satu hotel berkenaan. ah! makan lagi! bila nak diet ni? huh! sebelum mengambil makanan, perlu melakukan tawaf survey makanan dulu. hahaha!

got it! dah dapat apa yang dikehendaki. gaya seperti seorang merasa makanan. yum2! hanya lauk-pauk yang disentuh. katakan tidak pada makanan yang sudah biasa dijamah! ah! makan, makan oh makan! di Hotel Dynasty.

Dari Kak Emy

Kek favouriteyluicious!

Pusingan Pertama!

Seperkara lagi yang membuat aM berubah dalam memilih makanan, aM tidak makan LAKSA okeh! namun, haruman asam laksa di Midvalley Megamall menarik minat aM untuk mencubanya! kali pertama tika aM dan beberapa kenalan sepenarian Citrawarna 2009 mencuba laksa berkenaan di sana selepas penat melontarkan bola boling ke lorong-lorong gelap dengan pelbagai aksi yang hebat!aww

kali kedua ketika bersama Indra Gunawan! yeah! Personal Trainning yang kejam! haha. selepas penat dilenjannya semasa 'workout' di Gym! perut mendendangkan alunkan alunan zapin, inang, joget serta asli dan diakhiri dengan keroncong untuk aNNa, mengaturkan minda untuk langkah ke Jusco! yeah! untuk makan! buat kali pertama aM habis semangkuk penuh Asam Laksa! yeay again!naa..

1st time makan Laksa!

kali kedua makan laksa!

kenyang!


Makan dirumah kenduri pula! haha sedap gila! kali pertama juga merasakan makanan dirumah orang kahwin sedap tak terhingga rasanya. aM rasakan ingin beratur buat kali kedua jer.hahah! Mizah, kalau tiba kamu kahwin pula jangan ambil catering yang lain okeh. ambil catering yang sama! sedap okeh! bagi 5 bintang gak!

Goodies!

Selamat Pengantin Baru!wek!

Comments

ikanbilis said…
eh u pegi california fitness ke ni?
adibahrisha said…
ok makan n makan n makan lg
Anonymous said…
haha menyamar tak kuat makan la selama ni yer...
kadang2 jadi diri sendiri lebih menyeronokkan, betul tak?
iyllienaz said…
laksa sedap!!try la makan laksa johor plak..
mohdikram said…
aah la ikanbilis. g carlifonia fitness
mohdikram said…
HAHA.
XLA ALANGTENGAHBIRUKUNDANG, BUKAN MENYAMAR TAPI MENAHAN OKEH!KTE KENE CONTROL
YEAY!
ikanbilis said…
oh yes? if in midvalley boleh la geng train sekali next time =)
am.. laksa feveret kal... sedapnye... terus rase lapa nih. hahaha

Popular Posts