shuuuhh!! ini Resepi Rahsia!

Selama tiga hari aM bercuti kerana perkhidmatan. cewah! tapi, kerja belambak lagi. (lantak la. ada aM kisah?! erk! asal ayat kakak-kakak ni keluar?) haha tapi, matlamat sebenar aM bercuti sebab menguruskan hal keluarga yang terpaksa di uruskan terlebih dulu. WAh! ayat skema keluar lagi.haish!!

Tapi, segala urusan itu semua dilakukan disiang hari. bila malam menjelma, semua manusia akan bertukar menjadi 'vampire' kot! yew la, orang paling agresif pada malam hari, tak gitu nek salmah?hahaha

25hb aM buat burfday party, suprise burfday party betulnya tao. erk! dia tak terkejut. (aMer, at least U buat-buat terkejut pun tak pew la kan, asalkan mengikut konsep yang aM nak buat tu kan?) haish! mulanya nak makan di KopitiaM di Kerinchi, malangnya mereka tidak menyediakan kek! ayo! so, geraklah ke resepi rahsia di sebelah KopitiaMnya tu. erk! tak ramai orang time ni. hurmm..nice la. cadang nak duduk di atas. bahagian sofa segala tu. bawah chandelier yang sangat erotik dan seksi! fuh! letak dalam bilik, rasa tak nak keluar jer okeh!

Chantekkan? kat ikea pun tak ada version ni tao!

baik! aM nak tunjukkan pada aNda semua dalam bahasa Omputey nya Uols! burfday gurl, eh burfday boi. eh! pape la. yang penting malam tu malam dia. pada mereka diluar sana boleh mengutarakan betapa jeleskah anda melalui surat ataupun emel seperti yang tertera diatas. (matilah kalian cari takkan jumpa!)

Menu aM malam tu, bukan sesuatu yang berat. sO, aM pilih spageti tomYam! haha erkh! bunyi macam tak sedap. tapi, sumpah tak sedap tao! so, kalau rasa nak makan kt tempat yang penuh rahsia tu, jangan pilih spageti tomYam tao. sebab rasanya menado sedapnya. aBg aNep memilih markaroni cheese. dan aMer memilih BBQ chicken rice kot. lebih kurang macam tu la. selesai pesanan diambil, aM turun kebawah melihat koleksi kek yang terdapat di tempat ala-ala yang penuh misteri tu.

burfday boi...erk!

rasanya seperti nak mengambil semua kek-kek tu okeh! ergh! aM gila kek dan coklat tao. so, tak susah la kalian nak bagi hadiah ke oley-oley ke segala ke apa. sebab aM suka yang teramat pada kek dan coklat! berbalik cerita tadi, kek apa yang aM nak berikan pada aMer. fuh! yang penting berasaskan coklat, bersaiz besar, boleh letak lilit senonet dan menarik. (aM tao aMer kurang makan coklat, tu aM beli.lalalala. al-kisah nanti aM la yang habiskan. hahaha jangan nak mengkeji aM tao!) pilihan lain kek dalam senarai aM malam tu, Oreo Cheese. i luv oreo! dan aM selalu pegang prinsip, "buka, jilat dan celup!"

antara


Diatas ni adalah diantara hadiah yang diberikan oleh aM dan aBg aNep. huh! aBg aNep memberikan hadiah kotak musik. nampak cikai, tapi mahal gila. rm49 sumthing. haha aM suka sebab klasik gila kotak musik dia. uols tao lagu, "You have my sunshine" haha lagu yang menggumbirakan hatilah juga tao. dengar pun, seronok jer. Manakala hadiah dari aM pula, sekotak peti besi mini.hahah giler? aM belikan "cigarette box".. urgh!! carutan halus tao aMer , mintak u berhenti merokok. sebab kotak-kotak rokok sekarang makin menggelikan. ergh!! tapi, aM yang selalu dicarotkan?haish!

Aktiviti malam tu diakhiri dengan menonton cerita "Transformers". tiketnya dibeli pada pukul 10 pagi. dan mendapat tiketnya pada pukul 10.30 pagi. setengah jam untuk mendapatkan tiket cerita fiksyen tu. yang sedih, tinggal tiket pada pukul 12.00 tengah malam! adoi! cerita dia 'boleh la' jalan cerita kurang menarik. yang menariknya cuma aksi dan robot-robot baru serta kualiti rakaman dia tak pecah lobang tao! so, nampak real la. kn?hahaha




NotaKaki://
hepi burfday aMer yang ke 25 tahun. lalalalala





Comments

F-I-Q-O said…
happy birthday amer!
sorry x g LQ masa nak celebrate bday u.
i thot u main2 je...hehe.
my bad ;)
mohdikram said…
aah!
fiqo bad sangat2!~
hahaha
KiFli MaLLy said…
ayoooo.....

happy befday gegurl....
smoga tampak muda always yer....
heheh kan kita sebaya wah gitew.....
mohdikram said…
EK?
kakak keliwon ngn kakak amer sebaya ek/
wawawa
mst slalu kene facial ni
tu yg nmpk muda jer uols.
lalala

Popular Posts