jualan H E B A T ! memang berbalOi!!

Setelah sekian lama segala perkara terleka seketika! ouch! aM hilang seketika mencari ketenangan dibalik rimbunan masalah yang tak pernah akan hilang. yer la betol!! aM hilang seketika, bukan disorok puteri bunian yang cantik rupawan, mahupun puteri gunung ledang yang dicanang indah bagai purnama. ah! sebabkan sibuk akan burfday mira @ queen of latifah dan daneshini gadis jelitawan.

08 Ogos 2009 tarikh dimana satu setengah (1 1/2) wanita menyambut kelahiran yang ke, haha! tanya la depa sendiri. hati pompuan, mana boleh bagi tahu umur2 depa ni. Katanya isu sensitif, lagi2 wanita yang setengah2, lagi la tersentuh bila perubahan waktu dari siang ke malam. (senja la tu) time tu meka mesti nak teroyak jer yong. hahaha. cerita pasal mereka akan keluar pada entry akan datang tao!

Cerita yang ingin disampaikan sebenarnya, jualan murah yang sedang dan hangat berlangsung di mana-mana kawasan. terutama di tempat kerja, semestinya. ouch! tak kose!

ramadhan lagi sebulan, sudah terasa bahang kueh raya pelbagai jenis termasuk kek yang chantek diletak diatas meja. sepotong bagi setiap jenis. kueh setiap satu berbeza jenis dalam satu paket yang chantek dikepilkan.tidak lupa, dilaungkan harga untuk pengetahuan mereka yang menerima bungkusan kecil yang indah itu.


satu tradisi, "rasa dahulu, sedap barulah beli!" slogan yang biasa terngiang-ngiang di halwa telinga. yeay! bermacam-macam jenis kuih dan kek yang dipertunjukan dengan pelbagai nama yang kebaratan mungkin. kurang kedengaran kuih batang buruk, kuih suji, kuih sarang semut. semuanya ditukarkan kepada almond london, cheese ball, almond nugget dll.



Walaubagaimanapun (ayat apakah?) aM dah order kek Lapis Seremban perisa coklat dari kakak Faridah dan sedang berfikir untuk order kuih tat dari kakak nurul pula. ouch!!




NotaKaki://selamat menyambut bulan ramadhan :)




Comments

oder kuih Batang World shin plak lepas ni ek.. ehmm nak duet raya!!!

Popular Posts