La Dolce Amiera

Danny - aM

Entry kali ini tiada kaitan langsung dengan cerekarama di TV3 tu okeh. tapi mengenai salah satu aktiviti yang aM sertai pada 8 Ogos 2009. masih ingatkah anda dengan entry aM sebelum ni ada menyebut mengenai burfday girl? yeah! dia la. kalau tak ingat, masalah kamoo, bukan masalah aM tao!


Kerana dia la aM pening kepala mencari baju yang bersesuaian dengan tema MERAH,PINK dan PUTIH. eh! percaya atau tidak aM cuma ikut tema 'MERAH SAHAJA!' aM ulang, tema merah sahaja. eee. aM tak kOse la nak ikut-ikut ni. dalam merah tu, ada la hitam-hitam sikit, bukan niat nak mengganyang parti tu haha ape kejadahnya aM nak membuat sedemikian rupa?!


eh! aM ada juga menyebut mengenai DENISHINI. yeah! wanita jelita itu, dia juga menjemput aM untuk menghadiri resepsinya. namun, aM hanya hadir untuk memberikan hadiah sahaja. maaf Danny, untuk pengetahuan kalian, danny ni kawan aM semasa di bangku sekolah dan juga rakan perjuangan dalam dunia Beruniform Kadet Remaja Sekolah (KRS). yeah! selama 4 tahun tao kami berganding menaikkan nama Kadet. haha satu perkara yang agak tersentuh apabila Danny sudi untuk memakai tudung semata-mata untuk menyertai pertandingan kawad peringkat daerah.! yeah! go danny!!


Berbalik kepada cerita La Dolce Amiera, sebabkan dia mengajak aM sebulan sebelum tarikh majlisnya. aM dengan hati terbuka pergi melangkah ke majlisnya selepas menyerahkan hadiah di rumah Danny. ( wah! tak boleh lupa kecHantekKan Danny. )


Tepat pukul 6.45 petang aM bertolak menuju ke AsiaN Pacific Hotel. aah! dibuat kat hotel nyaaah! haha meletops! hahaha. tepat pukul 8.00 malam aM pun masuk RED CARPET. hahah rupa-rupanya semua tempah tu karpet dia merah. beriya-iya nak berangan jadi artis lalu dekat laluan 'Red Carpet' (hampehnyew Miera!)


Acaranya teramat la Grand! temanya selain ''Meraikan Cinta" tema "ditaman khayalan" juga okeh. jangan makan hati siapa yang lihat majlis dan kemasukan birthday girl ke dewan okeh.


diiringi oleh 2orang emas diikuti oleh Kak Tsunami yang membawa pelita sebagai simbolik cahaya kehidupan baru bermula. Hadirin yang hadir terpaku melihat seorang wanita yang dikelubungkan sambil dijulang berarak menuju ke pentas utama dengan alunan lagu siti di taman teman. setibanya dipentas, seorang perawan ( yang pasti bukan aM okeh! harap maklum! tak kOse nok ) bersedia untuk membukakan kelubung yang menutup wajah mieRa dan dengan pantas mengucup dahinya. pulpp!!! (bunyi petik jari la!) hey! jangan nak Verangan korang macam tu okeh. tu cuma khayalan yang di realisasikan oleh mieRa. hahaha.


acara diteruskan dengan persembahan daripada teman-teman mieRa dan Pelajar-pelajar ASWARA. yeah! yang penting makannya sedap tao! lagi-lagi Kimie Kek sponsor kek mieRa tiga tingkat, sedap tao!hahah. majlis tak nak kalah juga, acara pemberian hadiah pun banyak gak, dan salah satu yang aM terima ialah. jeng! jeng! jeng!



Dalam majlis tu, banyak perkara yang kita kadang-kadang terkejut dan terperanjat mungkis disebabkan beberapa perubahan drastik yang bersifat sementara dilakukan oleh sesetengah manusia yang bergelar teman. meow! seperti Normala Samsuddin yang sudi hadir memeriahkan majlis! ouch!~

Datin Normala Samsuddin





NotaKaki://Majlisnya sangat haVoc okeh! tapi, banyak perkara aM tak dapat nak cerita panjang, penat! siapa suruh tak datangkan? lalalalala







Comments

Popular Posts