s a l s a


salsa, siapa tak tahu apa itu salsa? wah! anda cuba untuk menipu yew?wek! salsa tu bukan salsabila nyanyian Yassin ataupun salsama (selesema) mahu pun Salasiah anak mak cik senah tao. tapi salsa ni sejenis tarian yang fofewlar di sepanyol. yang menariknya lagunya campuran daripada muzik tradisional Afrika dan Kuba serta irama Amerika Latin yang mengasyikkan.

okeh, benda yang aM nak ceritakan sebenarnya semalam aM ke gym seperti biasa. tapi tepat pukul 7 (lebih kurang la) aM nak naik ke tingkat satu, eh! macam seronok pula orang menari-menari tu dalam bilik kaca. wah! nak join la. setelah hampir 4 bulan, baru aM tergerak nak join kejadah segala tu. hey! best okeh! muzik salsa, samba dan seanteronya la. sebabkan coach nyew lelaki yang meminati salsa, maka sesi latihan tersebut kebanyakannya mengalunkan lagu dari amerika Latin jer. dari rentak perlahan sehinggalah ke speed master challenge. laju gila!

nak join kejadah ni pun sebab tergerak dari pertanyaan Mael dan ATBK, tanya kenapa tak masuk kelas yang disediakan? aM cakap tak berminat sebab macam tak seronok ke atau macam tah apa-apa tah! last, aM try juga. sebab banyak perkara didunia ni kita kena mencubakan? lalala~







NotaKaki://aM akan join lagi on next class..yeah!!

Comments

Anonymous said…
Haaaa baru tau...!
ari tu bagi alasan yang merapu2 je..
last2 ketagih trus!
MM said…
hahaha~ terpengaruh.. lol.. ^^

Popular Posts