debar menanti L e b a r

rasanya kemeriahan untuk menanti kedatangan hari lebaran lebih meriah berbanding sambutan pada hari raya itu kan? haha biarlah mereka ada duit banyak. lagi-lagi duit dapat bonus dan duit bantuan khas bagi sektor awam.wah! meriah raya ni mak ngah.

nak dipendekkan cerita, ditempat kerja aM sudah mula, eh! dah lama di pasangkan aksesori perhiasan segala mala untuk kecerian! wah! teringat pada zaman sekolah bila ada apa-apa hari yang bersejarah untuk dirayakan, mesti ada pertandingan menghias kelaskan? haha tapi menghias pejabat tak sama seperti menghias kelas yew adek-adek!!

okeh! bila sebut mengenai Raya, mesti kalian fikirkan ketupat, lampu liplap-liplap, meriam buluh, balang kuih raya penuh atas meja dan kad rayalah terutamanya kan? haha wujud tak suasana hari raya kalau kita ambil tema 1 Malaysia?

rakan sepejabat saling berganding bahu untuk menggantung itu ini, seharusnyalah staff lelaki yang bertanggungjawab buat semua tu kan? takkan nak suruh wanita? ee... hello lelaki diluar sana, jangan malu kan lelaki! eh.aM pun ada tolong okeh! tolong tengok dan yang paling membanggakan mereka yang bekerjasama menggantung-gantung ni, aM mengambil gambar mereka untuk diabadikan dalam blog aM okeh..! tak ke itu satu penghargaan buat mereka? hahaha


serius mereka membuat kerja. betul! dan persoalanya mana aM?hahah aM ada ditempat kejadian okeh! betul! kalau tak mana datangnya gambar-gambar ni kan? yang tengah memanjat tu imanshah. hero in admin. eh! korang, aM bukan sebut heroin.. tapi HERO dalam! mati aM kena carot dengan dia kalau baca ni.

percaya atau tidak, seorang wanita mengajar bagaimana nak menggantungkan lampu liplap-liplap tu! haha.. acah jer..! mati aM kena tembak dengan kak Jas nanti. sebenarnya dia mengajar macam mana nak selit-selit kan benda yang boleh diselit agar dapat tergatung dengan baik! ahaks! apakah yang tergantung dengan baik? ahaks!

Hasilnya? hahah tak boleh dipertontonkan kepada umum sebab keindahannya sangatlah cantik sehingga aM risau ada mana-mana pejabat meniru sama sekalian hiasan seperti dipejabat aM.eh! maksud aM, pejabat tempat aM bekerja. maaf, gambar tidak dapat di perlihatkan pada kalian tao. temanya 1Malaysia, bagaimana hiasan raya 1Malaysia? fikir-fikir dan renung-renungkanlah. selamat beramal.






NotaKaki://betul! aM juga turut membantu okeh!~







Comments

Indra said…
kite tau apa yg tergantung dengan baik tu...

baiik sangats tau!

hahahaha
FaDLi said…
selamat hari raya !@!
Ad Rifza said…
Selamat Hari Raya Aidil Fitri , Maaf Zahir dan Batin..
yg trgantung dgn baik skali ialah..hehehe....ade kat lelaki jer kot....wah wahwah...adeh..lawak siot!!
salam ikram lama tak jumpa hehehehehe :)

Popular Posts