F e s t a k u m 2.0.0.9

Festakum tu bukan aM nak cerita mengenai wanita berhalkum ataupun hantu kumkum yang selalu dimomok-momokkan oleh orang dewasa kepada kanak-kanak agar tidak liar keluar tanpa berwaspada. (itu sebenarnya tugas orang dewasa menjaga dan memantau kanak-kanak kan?)

Festakum pun bunyi agak pelik kalau disebut berulang-ulang kali. haha (cubalah kalau tak percaya) tapi, orang kadang-kadang sukakan pada pembaharuan walaupun agak pelik untuk menerima perubahan.

FEStival TAri maKUM. haha bunyi macam pelik, tapi kalau ditonton dengan penuh minat, mampu mengonjak kaki melangkah sama bergerak seiring dengan irama lagu. sumbang atau tidak perkara kedua yang dinilai.

Mata terpaku jika gemalai sama dengan yang lain. mulut mengomel jika ada cacat cela tak tentu pasal.



Festival Tari Makum 2009
16-18 Oktober 2009
Dewan Canselor Tunku Abdul Razak
16 Universiti Bertanding.
Selamat Berjaya aM ucapkan.
lalalalala.






NotaKaki://entry aM pada kali ni macam mengong sikit! asalkan kalian paham apa yang aM nak sampaikan, sudahlah kan? TQ pada mell sebab betulkan apa yang silap.haha




Comments

tengku_fir21 said…
owhh amat menarik...







*singgah ler ke blog.dah update.
Pena Anak Penis said…
kindly ignore my pitiful ignorant.. hehe, aM, Dewan Canselor Tunku abd Rahman tu di mana? Nak pegi tengok..
jojouqez said…
just paham.. "assalamualaikum"!!! aM!!~
mell aziz said…
aM..~! ya aMpun.. Dewan Canselor Tunku Abdul Razak ler.. huhu DECTAR UKM.. hehe
tengku.thnxx sbb wt lawatan smbil belajar.


PaP..hehe nama baru. mell dah g tao. sowi ats kesilapan tu.


mell..aku bukn dak ukm.mane tao. btw, thnxx tao ats kesilapn tu. tu dia, aku siap promote Dectar lg tao.
imanshah said…
selamat menari semuanya!!!

Popular Posts