DiUngkapManusiaPoyo!

pernahkah anda DiUngkapManusiaPoyo? atau anda sendiri pernah DiUngkapManusiaPoyo? oh. pening kepala? baik, aM cuba untuk memudahkan pembaca faham. aM pernah DiUngkapManusiaPoyo dan pernah juga DiUngkapManusiaPoyo (hambek ko nak paham sekali lagi)

Perlakuan DiUngkapManusiaPoyo (DUMP) tidaklah sampai menggelar orang lain poyo atau anda yang ungkapkan menjadi poyo secara automatiknya. mungkin orang akan cakap, sudah menjadi lumrah manusia itu dump manusia lain. tapi, nikmat yang diterima? haha (ada aku keysah? bak kata azwana alia)

kesan orang yang dump orang lain, tidaklah senikmat orang yang kena dump tu. haha nak tahu rasa nikmat kena dump tanyalah pada mereka yang pernah kena dump. (mati la, aku pun tergolong kot dalam golongan pernah kena dump!)


(kejap! aM tengah berfikir, apa yang aM nak sampaikan sebenarnya.)






NotaKaki:sudah hampir 2 bulan di dump, tapi rasa sakitnya seperti semalam. haish la badan, haish la nyawa.



Comments

Memang betul kot
Sokong sikit la orang yang dok mengata Arm tu
Hahahahahahaha
Sebab Arm ni kadang2 susah difahami dan didekati
Muke nak ketat je {walaupun hati kama)
Tu 1st impression dulu la
Dah tu nak bercakap pun nak seruis je
Intonasi giiiiitu je la
Mendatar
Kadang2 orang akan fikir
Budak ni nk bercakap ke tak nak sebenarnya
Poyo betul!

Ikhlas
Mie
=P
betol.ape yg am nk sampai kn
tak smpai pada pembaca ni
adoi! xpew la..layan!!
di dump.bukan DiUngkapManusiaPoyo. itu cuma gambaran bg perkataan dump.Tq
Nael said…
Poyo la... hahahah

Popular Posts