p a s a n g a n



"mohdikram & pasangan"
.




menerima satu sampul surat bercorak songket! (lawa gila!)

"kejap! ni mesti kad jemputan kahwin lagi ni."

sebenarnya kemain liat untuk aM ke majlis orang kahwin. melainkan orang kahwin tu saudara atau kawan-kawan aM. (matilah aku kalau aM kahwin nanti tiada siapa yang hadir, macam mana?!)



Perkahwinan berlangsung pada 14 Mac 2010

di Nilai Negeri Sembilan

masalahnya, hari semakin hampir!

namun, masih tidak ketemu pasangan yang diminta. haish!




NotaKaki : pergi seorang diri atau bersama ibu tercinta?

Comments

mell aziz said…
ouh. ikram & pasangannya. baik ko bwk mak ko. klaw bawak kwn nnt kang mcm pelik plak.. pasangan ke? huhu
Adam Arjuna said…
pasangan tu general am..

sesaper pon leh jd pasangan...

pasangan = peneman

so.. jom... hehe
mohdikram said…
mell...haha haram ko nyew sttment.haha. btw, thnxx utk nasihat itu.


adam...tu la.hurm..am bawa mak am je kot.xpun sendiri.
sYukCurZ said…
mber ak pon kasi undangan cm2. sYuk & Partner. apekes? aha taw2 jek. tp xde partner la. patot tulis "sYuk&skandal" jer. ahaha...
FaizalSulaiman said…
bawak mak Am je sudah. hat lain2 kontroversi.hahahaha
AkU said…
bawak diri sendiri..hati yang tgh lara..
erk~~ngeh..ngeeee..
afzainizam said…
Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

”Selintas camar yang lalu
membawa sarat harapan
nun di puncak awan biru
sana sayapnya meluas membuka
ruang pandangan manusia
agar mengheret dukanya pergi”

" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

Mulanya penuh sukar
Keyakinan teguh sendirian
Di bangkitkan sama teman - teman
Harungi suatu tujuan

Perjalanan masih jauh
Kemanisan menunggu ayuh
Masih penuh kesukaran
Namun yakin berkumpulan
Membangkitkan semangat tujuan
Mewarnakan kemanisan
Demi kemanusiaan

أحسن شئ كلام رقيق يستخرج من بحر عميق على لسان رجل رفيق

"Sebaik-baik perkara ialah: Perkataan yang lembut, yang dikeluarkan dari lautan yang dalam, daripada seorang yang lemah-lembut"

Popular Posts