bila Mendapat Kunci

disuatu malam yang sejuk dan mendamaikan, aM bercadang ke Wangsa Maju untuk melakukan sedikit riadah disana.hahaha (jangan kaw bertanya riadah apa aku disana)

dan Kebetulan minyak kereta tinggal 2 bar. dengan kadar segera aM meluncurkan kereta aM ke stesen minyak berhampiran. iaitu area Bangsar sana tu. dush! mencari kawasan yang strategik untuk aM parkingkan kereta tu.

dan tidak semana-mana, ada seorang makhluk sudah mengetahui dan sedia maklum (siap buat jelingan haram dia tu) kereta aM akan masuk di lorong pam minyak itu.

aM terpaksa tunggu dalam 2 minit untuk menunggu reaksi dia. ya! dia tak berganjak. dengan membiarkan pintu keretanya terbuka. "hep! adek-adek ni! kaw baru pertama kali membawa kereta ke? pose macam tu hingat kaw model Proton? gila apa? tak prihatin dengan orang lain."
yang tak tahan, simpul kaki sebelah dengan pose yang seperti Tyra bank berumur seratus tahun je. sangat HADEK-HADEK! benci gila!

kalau dia tak perasan dengan kehadiran aM tu, aM boleh faham ya. tapi bila dia menjeling..haish manusia.

sekiyan~





NotaKaki : walaupun kita tidak sekaya harta Qarun, biarlah budi bahasa kita sekaya Rasulullah SAW. ya adek-adek sekalian!





Comments

arm...cakap la kat dia...masa ambik lesen memandu tu tak ajar cara parking dalam petak kuning ke????...sengal betul mamat tu... budak2 zaman sekarang susah nak di bendung... belagak mcm "tyra bank umur 100th" huahuahuah... nasib baik arm sabar klu aswad.. entah laaaa... dah kena dah mamat niii...
Amir Rayyan said…
hahahahaha....mcm2 perangai.....

slm ramadhan am....:)
zaid said…
kurang ajar btol. abis, ko x sound ke budak tu?
zOuL.MzMn said…
pegi je sound terus..
adik2 nie xleh nak bagi muke skit..
dasar HADEK2 BARU NAK UP MACAM TU LAH!!~~
Eamat Eusoff said…
ala...rileks la...kasi chance dia FEEL time isi minyak tu,hehehe.
lelaki melayu said…
hon jek.. kalau ejard... mane keta yg park halang jalan. jard pi gesel kete dia. my side mirrow bergesel ngan side mirrow dia. my side mirrow lak bukan yg jenis mudah tercalar

Popular Posts