Cakaran Harimau Kecil

inilah harimau kecil aM, Tengku Farihin!

suatu malam, Mona dan kawan-kawan datang rumah aM.
yeah! baru lepas lepak dan sambung lepak untuk mengambil aM dirumah.

dalam kecelaruan hati mendengar rintihan farihin dan lara minta di keluarkan kadang-kala
membuatkan hati aM ingin mengambil keluar Tengku Farihin untuk tatapan Mona
sementara menunggu are-are dan aMer serta KImie untuk sampai dirumah aM.

Tengku Farihin didukung bagai bayi 5 bulan
comel putih dan, erk berekor panjang!

entah mengapa,
tiba-tiba tengku farihin terkejut!
menggelupur dari dakapan kasih aM padanya.
minta dilepaskan, selepas melihat sesuatu perkara yang menakutkan.!

apa yang ditakutkan Farihin?

sedang dalam keadaan cemas
Tengku Farihin tidak sengaja mencakar aM dan Mona.








NotaKaki :
kadang-kala manusia dan haiwan punya lebih dan kurangnya sesuatu dalam diri.

Comments

ZaCk AzRiN said…
adehhh...saket nyer.....
jgn lper sapu ubat...
tukang ngerepak said…
mak oi..teruk gak luka cakaran farihin...apa agaknya yg melanda farihin ketika itu????
Indra said…
seb bek tak cakar muka. klau tak, haishh...

(tapi still boleh menten santek lagi per)
Nasib baik dia pndai xcalarkan kan muka, haros Am operate muka jadi Erra Fazira..
**tetibaa ;p

Love,
PojiePooh Abdullah
dr.anonymous said…
woww.. beware... cuci bersih2 takut infection.. bhy
Black Moon said…
hahahah... biasa la tu broo.. tah2 dia nak bg kuasa cat man... hehehehe... ok pe?
Eamat Eusoff said…
nakal sungguh Tg Farahin!!!! Nk kena BABAB dia nih!!!hehehe
apezs shah said…
begitu sekali.. Nasib xcakar sepanjang alam hehe..:)
Anonymous said…
apakah di kuku am itu?? adakah kamu memakai inai di kuku??
mohdikram said…
zack..now dah tinggal parut!

lisa...tgok mona kot.haha dia takot

indra...beta redha

pojie...u tolong teman i operate k

Dr...tolong cuci kn?

aswad...harus la aku amek takhta catman pas ni..


eamat...tak baek.dia haiwan.kte kene faham.

apes..haha tao xpew.tanda kasih sayang pada dia.

anonymous...aah.ssb tolong kwn jd pengapit.

Popular Posts