Kursus PRA.



ini bukan cerita lawak dan kelakar. 
aM memang sudah pasang niat nak ambil kursus kahwin
yeah! kursus tu!

tapi aM terpaksa batalkan 
pada saat-saat akhir disebabkan
aktiviti lain yang aM perlu lakukan.

dan aM tiada pasangan
yang nak dibawa bersama!
dang!

adakah itu syarat utama untuk menghadiri kursus ni?
hey!ni kursus sahaja. 
siapa-siapa boleh turut serta.

oh! ya. keutamaan pada mereka yang nak 
bersatu dari dua hati menjadi satu!
haish!

jadi, itu alasan ketiga
untuk aM tidak hadir ke kursus tu. dang!



NotaKaki : SELAMAT PENGANTIN BARU!

Comments

Melangkah bendul, so standy semua serba satu eh...
IMANSHAH said…
saya pun belum haha
Black Moon said…
HAHAHAHA... TAK SALAH LAAA... BOLEH JE AMBIK... TAPI KLU DAH TAKDIR TAK DAPAT G NAK BUAT MACAM MANE... HEHEHE
singgah sini, tgk intrend ada awk :)
tahniah

Popular Posts