buaya


kejadian ngeri ni berlaku bila aM berjalan-jalan dengan kawan-kawan aM di KLCC
yeah! KLCC. 
semasa menaiki eskelator,
entah kenapa dia hampir menelan selipar aM
anjat boboi!

nasib baik kaki aM kuat, 
hahaha ! 
perlu juga aM melawan dari membiarkan eskelator tu
dari menelan kaki aM juga!
 berlawan dengan eskelator hampir 30 saat!
aM tarik dari disedut eskelator,
sampai selipar aM putus!!

dang! Putus!
mana nak cari selipar lepas tu.haha!

pertama kali aM jalan-jalan
dengan selipar yang putus.
lepas tengok wayang,
baru jalan-jalan di KLCC mencari selipar.hahah

macam orang gila rasanya pun ada.
 tapi, semua itu tak mengapa
kalau keyakinan diri sentiasa tinggi
#okbai

NotaKaki : hati-hati dimana sahaja, kerana bahaya tak kenal tempat ya.



Comments

ZWAN SABRI said…
Haha.. Zwan dapat bayangkan apa yang abg Am rasa time tu.. kompem rasa malu yang amat kan bila jalan ngan slipar tuu.. HAHA

MySuaraBlog: Blog Pilihan : Edy Fee
"Arjunakirana" said…
so am tak beli yang baru ke?
Edy Fee said…
biar betul selipar masuk dlm eskltar..
ngeri lak..hehehe
dh mcm Final Destination

Popular Posts